Wednesday 17 December 2014

Demam Piala AFF Suzuki Part 2!!!!

Salam...

Hi semua!!!


Nak cita kisah aku pegi tengok bola kat mamak semalam.. aku pegi lepak kat NZ Curry House Wangsa Link..aku sampai sana dalam pukul 6.30ptg, orang dah ramai masa tu, tak tau la dorang tu dtg pukul berapa..hihi tapi nasib baik aku dpt tempat duduk yg best dkt dengan screen so puas hati la.. Lepas maghrib orang dah start ramai...kira penuh la kedai mamak tu...

Aku puas hati jugak la dengan game semalam..aku suka tengok defence Thailand..bagus dorang main tapi team kita pun bagus gak semalam, dorang tak de la main tergopoh gapah sangat. tapi game semalam memang agak mencabar la..macam tak sabar pulak nak tunggu game dekat Bukit Jalil ni.. Pemain-pemain thailand muka muda-muda lagi pastu banyak yang hensem-hensem (hihihi...nampak tak..nampak tak.... hahahahaa) ok..berbalik pada game ok.. hiiii apa-apa pun aku salute la ngan team Malaysia and aku nak tunggu tengok game kat tempat kita nanti..aku doakan kejayaan Malaysia... sama-sama la kita sokong team kita ye.. Cewahhhh!!!!

See you at Bukit Jalil!! Yeaahhh!!!! 

0 comments:

Post a Comment