Wednesday 17 December 2014

Demam Piala AFF Suzuki!!!

Jom malam ni kita beramai-ramai memeriahkan mamak lepak tengok bola..hihihi bagi semangat sikit kat pasukan bola sepak kita..sebenarnya dah lama aku tak melepak tengok bola..dan dah lama tak tengok bola kat tv, mengikuti perkembangan bola sepak..padahal dulu aku minat bola sepak ni ntah kenapa lepas daripada semua pasukan bola sepak The Red Warrior diambil oleh JDT aku terus tak tengok bola..bukan la tak tengok langsung, tengok jugak tapi dah kurang.. so kali ni semangat nak tengok bola tu dah kembali cuma aku tak berkesempatan nak ke stadium je..aku malas nak bersesak-sesak ke stadium, aku lepak tengok screen besar kat mamak lagi best dan berbaloi sebab boleh nampak besar kan..hihihi
Selalunya orang laki mesti akan complain kalau pempuan tengok bola kan..pastu dorang akan cakap yang pempuan ni tengok bola sebab pemain-pemain dia hensem je..bukan tengok bola pada skill pemain-pemain tu..helloooo guys....ingat ktorg tak tau tengok ke, pada aku..aku suka tengok kumpulan yang pandai main dan skill-skill dorang bukan pada rupa je ok..tapi kalu tiba-tiba pemain yang pandai main tu hensem ape salahnya..hihihi 

Ate..moh le kita malam ni support team malaysia kita ye...hiiiii

0 comments:

Post a Comment