Thursday 2 July 2015

Blog Dah Berhabukkkkk!!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hoiiii blog aku dah berhabuk dah..lama sangat dah tak hupdatenyaaaa.. Semenjak aku keje kat tempat baru ni aku tersangat la sibuk...banyak benda dan pengalaman baru yang aku dapat..banyak sangat benda yang aku rasa macam aku nak kongsi...pasal ape yang aku dah involve diri dalam keje baru ni..pasal pengalaman keje aku kat tempat baru ni..dalam stress bekerja ade keseronokan dia..

"ROCKESTRA LPP"

Aku duduk LPP ni aku mula melibatkan diri aku dengan sebuah band nama band tu Rockestra LPP...
Aku enjoy dalam band ni dan aku tak kenal pun orang-orang dalam band ni masa mula-mula aku libatkan diri..tapi once ktorang dah kenal..ktorang semua jd rapat..keluar melepak sekali, pergi karok semua benda la ktorang dah start buat sama-sama...sangat seronok kenal dorang semua..

Ni 1st ktorg keluar..tapi ni campur budak band dan budak LPP yang gila meroyan satu kepala..heee ni lepas Family Day LPP ktorg pegi main bowling..






Macam-macam aktiviti ktorang dah start buat sama-sama...sampai yang latest Iftar sama-sama...semuanya satu kepala....bestttttt!!! Aku harap persahabatan ktorang kekal hingga akhir hayat... :-) :-)

0 comments:

Post a Comment